tisdag 6 januari 2009

gothia 09

3 januari
fick gå upp kvart i fem på morgonen för att göra mig klar. sen stack pappa och hämtade älskling och sen körde vi vid sex. när vi kom fram till göteborg så letade vi upp en hall där verre skulle spela match. va en massa klydd hela den dagen för att hitta rätt överallt. samma visa varje år xD

4 janurai
slapp all innebandy och jag och björn stack till avenyn och shoppade lite. sjukt kallt men ändå najs.

5 januari
blev en vänta på avenyn, jag köpte hårfärg och björn färgade mitt hår, "blont". fast det blev orange/gult. haha fiiiint. *naaaat*

6 januari
upp och käka frukost sen packa och åka hem. eftersom att mitt hår blev missfärgat så sitter jag nu med ny färg i håret och hoppas på det bästa. sja sköälja av det nu btw. önska mig lycka till.


bilder kommer när jag orkar lägga in dom :P

Inga kommentarer: