onsdag 24 december 2008

julafton

har inte skrivit på ett tag, men har inte haft tid...

julafton idag, härligt härligt. drygt att vänta bara, vill bara öppna mina julklappar :$ haha, har suttit vid granen och kännt. omg, jag är som ett litet barn :P

igår blev det mys med björn, vi bytade julklappar och så. vi pkte inom mobilia snabbt, han skulle köpa en julklapp till sin kära far, ute i god tid och så :P

i förrgår va jag på bio med fia, hannah, björn och danny. vi såg yes man. bra men ändå dålig, jag hade högre förväntningar dock.

nu har björn äntligen pratat med sina päron och han får hänga med till göteborg :D ihh längtar som bara den. <333

nu ska jag hitta kläder till senare och sen ut och filma pappa när han och grannen klipper gräset, dom är fan sjuka. tredje året i år som dom klipper gräset på julafton. jävla nördar :P

Inga kommentarer: