torsdag 4 december 2008

torsdag

sitter hemma och kollar på rasten, har precis skrivit två insändare till vår tidning som vi gör i skolan. måste göra ett litet arbete om svampar och sånt också, men jag orkar inte ._. måste göra en bokreflektion också men min bok tar fääään aldrig slut, sjukt drygt xD

slutade elva idag, sjukt skönt, sen är det studiedag imorgon. haha jag älskar mitt liv just nu :D

ikväll blir det dans och mys med björn. igår på dansen så visade maria en koreografi av till go girl med pitbull, sjukt cool. hoppas att vi ska fortsätta idag :P

imorgon ska jag till stan med mamma på dagen, ska kanske också hälsa på södervångskolan och hälsa på. om jag har tid ^^ sen på kvällen så blir det grön, carro och folk :D

härligt härligt

1 kommentar:

Pia sa...

Hallå jessica :D Nu har jag hittat hit och kan hålla koll på dig Hälsa alla så gott Kram